SPLOŠNI POGOJI
Splošni pogoji poslovanja spletne strani: www.crnamacka.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina : www.crnamacka.si je informacijski sistem, namenjen tudi predstavitvi in prodaji produktov uporabniku. Upravlja ga podjetje Alden d.o.o., v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja spletišče, torej kupec v spletni trgovini. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine: www.crnamacka.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom/kupcem. Vsebine, ki so dostopne uporabnikom te spletne strani, so stvaritve, varovane kot avtorska dela v skladu z določbami Zakona o avtorski in sorodnih pravicah (Ur. l. RS, 21/1995 in spr.) in drugimi veljavnimi predpisi. Imetnik avtorskih in morebitnih drugih pravic na navedenih avtorskih delih je podjetje Alden d.o.o. Brez izrecnega pisnega dovoljenja podjetja Alden d.o.o. uporabnikom spletne strani www.crnamacka.si ni dovoljeno nikakršno reproduciranje, distribuiranje, prenašanje, predvajanje, prikazovanje ali drugačna javna priobčitev avtorskih del, vsebovanih na tej spletni strani.
Varovanje osebnih podatkov
Zavezujemo se k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca (uporabnika), ki jih je vpisal ob nakupu (ime, priimek, naslov, pošta, telefon, e-pošta) in hranimo dokumentacijo o komunikaciji z njim. Osebne podatke o kupcu bomo uporabili izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje e-novice, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Podatkov o kupcu v nobenem primeru ne bomo predali nepooblaščenim oz. tretjim osebam. V kolikor želi kupec (uporabnik) svoje podatke urediti ali izbrisati iz našega seznama nam to lahko sporoči na e-poštni naslov: info@crnamacka.si ali nam pošlje pisni zahtevek preko pošte na naslov: Alden d.o.o., Dunajska cesta 10, 1000 Ljubljana.
Cene
Vse cene so prikazane razvidno, v vseh podanih cenah storitev in produktov je DDV že vštet. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Cene za nakup produktov preko spleta ne vključujejo stroškov poštnine.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila po navedenih načinih plačila, pod navedenimi pogoji.
Ponudba in fotografije
Ponudba se zaradi narave poslovanja preko spleta ažurira in spreminja pogosto ter hitro. Ponudnik si za predstavitev osnovnih značilnosti prodajanih storitev in produktov, prizadeva zagotoviti jasne in popolne informacije. Produkti se lahko preoblikujejo, tako da se vsebina in sestavine produkta včasih spremenijo. V spletni trgovini se trudimo, da so informacije o produktih čim bolj natančne in se ves čas osvežujejo. Lahko se zgodi, da se nekatere obvezne informacije, kot so poreklo, seznam sestavin, označba hranilne vrednosti, naziv nosilca dejavnosti in druge informacije, občasno spremenijo. Na produktu, ki ga boste prejeli, so navedeni vsi obvezni podatki. Priporočamo vam, da pred uporabo oz. uživanjem produktov vedno skrbno preberete informacije, ki jih na embalaži produkta ali etiketi z deklaracijo zagotavljajo proizvajalci. Ta informacija je na voljo le za osebno uporabo. Informacije o produktih so na voljo le za osebno uporabo in se ne smejo razmnoževati in koristiti na kakršenkoli način brez predhodnega soglasja ponudnika spletne trgovine. Ponudnik si pridržuje pravico do vsebinskih in drugih sprememb v spletni trgovini brez predhodnega obveščanja.
Vse fotografije so zgolj simbolične in ne zagotavljajo lastnosti produkta. Barvni odtenki in videz produkta lahko odstopajo od dejanskega stanja, kar pa ne vpliva na opredelitev in standard produkta. Ponudnik ne sprejema odgovornosti za morebitne minimalne razlike med produkti in prikazom v spletni trgovini. Možne so tekstovne napake in zanje ponudnik ne prevzema odgovornosti, kar pa ne vpliva na zakonske pravice kupca.
Postopek nakupa
Kupec izbere vrsto ter količino produkta, ki ga naroča preko spleta. Pred oddajo naročila pregleda nakupno košarico, izvede morebitne popravke ali nadaljuje z nakupom in potrdi naročilo. Sledil bo obrazec v katerem kupec vnese vse potrebne podatke za dostavo tega produkta. Po potrditvi nakupa, spremembe več niso možne. Po končanem nakupu se uporabniku preko elektronske pošte pošlje obvestilo o izvedenem nakupu.
Naročene produkte ponudnik pošilja preko pogodbenega partnerja (Pošta Slovenije).
Opis produktov na naši spletni strani www.crnamacka.si je zgolj informativne narave in ni bil potrjen s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA), razen kjer je to posebej navedeno.
Način plačila
Kupec lahko plača s:
-
s kreditnimi karticami (Visa, Mastercard)
Dostava
Za dostavo vseh naročil spletišča www.crnamacka.si skrbi naš pogodbeni partner Pošta Slovenije. Naročeno blago bomo pogodbenemu partnerju za dostavo pošiljk oddali v roku treh delovnih dni. Če zaradi posebnih okoliščin to ne bo mogoče, bomo o tem kupca obvestili in se s kupcem dogovorili drugače.
Blago bomo dostavili na sporočeni naslov. V primeru osebnega prevzema se o natančnem času in kraju prevzema dogovorimo vnaprej.
Stroški dostave
Strošek za dostavo produktov znaša 2,50 eur.
Čas dostave
Našim kupcem dostavljamo naročene produkte na dom preko partnerske dostavne službe (Pošta Slovenija) vsak dan od ponedeljka do petka. Naročene produkte dostavimo na območju Ljubljane in okolice v dveh delovnih dneh. V ostala mesta dostavljamo vsak delovni dan preko dostavne službe.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga, vračilo plačila
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prejema blaga ponudniku na e-naslov info@crnamacka.si sporoči, da odstopa od pogodbe oziroma naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati ponudniku/podjetju v 14 dneh po oddanem sporočilu, da odstopa od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila produktov.
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu. Pošljete ga lahko po elektronski, oziroma navadni pošti.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in nespremenjeno, razen če je blago poškodovano, ne da bi bil za to kriv kupec.
Kupcu bomo opravljena plačila vrnili takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če podjetje zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
V skladu s 5. odstavkom 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov kupec nima pravice do odstopa od pogodbe (nakupa), če gre za produkt, izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam.
Stvarna napaka
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
-
odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
-
blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
-
vrne plačani znesek.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
-
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
-
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
-
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
-
je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Pritožbe in spori
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Alden d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
www.crnamacka.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
V primeru reklamacije oz. pritožbe se obrnite na info@crnamacka.si ali nas pokličite na 031/620-086.
Komunikacija
S kupcem/uporabnikom bomo v stiku prek sredstev komunikacij na daljavo, razen če ne bo temu uporabnik izrecno nasprotoval.
Prijava na e-novice
S prijavo na e-novice prijavitelj soglaša, da se osebni podatki, ki jih posreduje ob prijavi na e-novice, uporabljajo oz. obdelujejo za posredovanje sporočil, povezanih s poslovanjem ponudnika (akcije, novosti, reklamna sporočila, novice, itd.) na njegov elektronski naslov.
To soglasje lahko prijavitelj na e-novice kadarkoli pisno prekliče. Preklic lahko izvede na spletni strani ponudnika v okviru rubrike prijave na e-novice, kjer vpiše ime, priimek in svoj elektronski naslov, na katerega prejema e-novice, kar vse potrdi s pritiskom na gumb »odjavi«. Preklic lahko posreduje tudi na sedež ponudnika Alden d.o.o., ali na e-poštni naslov : info@crnamacka.si
S prijavo na e-novice boste obveščeni o novostih, akcijah in zanimivostih iz naše ponudbe.
E-novice pošiljamo vsem našim cenjenim naročnikom.
V Ljubljani, dne 01.02.2021
Alden d.o.o.